Om mig og Middelfart Køreskole​

Mit navn er Ganesalingam Sivasamy, men jeg bliver kaldt Ganes og jeg har været kørelærer i 20 år.

Jeg kommer oprindeligt fra Sri Lanka og driver nu Middelfart Køreskole. Jeg har boet i Danmark i 35 år.

​​

Jeg har en baggrund som polititolk i tamilsk, hvilket jeg var i 10 år. Jeg tolkede hovedsageligt til teoriprøver og køreprøver i forskellige byer. Derfor fik jeg interessen for at blive kørelærer.

​​

Det kan være en stor mundfuld at tage et kørekort, derfor oplever jeg det også som en stor tryghed hos mine elever at vi kan kommunikere på deres modersmål.

​​

Vil du være min næste elev? Kontakt mig, så finder vi ud af det i fællesskab. Har du nogen spørgsmål, er du også meget velkommen til at udfylde formularen nederst på siden.

Kontakt mig

Følg Middelfart Køreskole på Facebook

Jeg opdaterer løbende Middelfart Køreskoles Facebook med billeder af mine dygtige køreskoleelever og praktisk information.

Derudover kan jeg også kontaktes på Facebook, hvis du har spørgsmål.

Gå til Facebook

Har du spørgsmål?

Så udfyld formularen her

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt